Şirketlerde ürün ve hizmetlerin yönetilmesine yönelik süreçler arasında boşluklar bulunmaktadır. Sempro bu boşlukların belirlenmesine yönelik bir Şirket AnaHattı oluşturma yöntemi önermektedir. Bu kapsamda temel amaç şirketin “Biz Kimiz?” “NeYapıyoruz?” ve “Nasıl Yapıyoruz?” sorularına cevap verilmesi, eksiklerin belirlenmesi ve eksiklerin tamamlanması için bir yol haritası çıkartılmasıdır. Söz konusu yol haritasının çıkartılması ile şirketin mevcut durumu ve öncelikli olarak düzeltilmesi gereken alanlar tanımlanmaktadır.
Kapsam
1. Şirket tarafından şirketin kurumsal ve yönetsel yapısına yönelik yapılan (organizasyon, süreçler vb.) çalışmaların değerlendirilmesi.
2. Şirket Ana hattı oluşturulmasına yönelik ilgili bölümlerin ve bilgilerin belirlenmesi.